Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 3, 2010

end of semester 1 2010/2011

say HOORRAAYY everybody! =D
habes suda sem 1 2010/2011...kejap je kot rase...huhuh..yeah perjalanan g agak mmberansangkan....


 location: zc 212c...tempat mencurahkan titik peluh den~


~kehadiran ke kelas yg sentiasa penuh untuk semua subject
~carry marks yang agak bagus untuk subject GPL dan ILH but not ITIL T_T.
~makin rajin 0_o
~lect yang sempoi dan hensem abes.
~kawan kawan baru.
~kehidupan baru.
~sem yang paling kuat kaki melangkah berjalan kesana kesini.


semalam last kelas untuk sem ni...wah sedih banget...xtau la asal tragis sgt...tp saya sgt suke sem ni...xtau nape...saya nak ucap trimas banyak banyak dekat encik encik lecturer dan puan lecturer yang sangat BEST dan MANTAP..

frstly untuk puan waheeda yang mengajar subject islamic legal history...thanx for everything...madam sgt best...seriously...mula mula masuk kelas madam saya agak takot takot kambeng sebab ingatkan madam garang...weeeee~ tapi madam sangat sempoi...selalu buat lawak...asek tahan perot je kalau dengar madam wat lawak...rase cam nak golek golek dalam kelas...hahahahaha


ustaz murshid~ thanx to gegirl dyra sebab berjaya snap gamba curik! hahaha

untuk ustaz murshid...satu satu nya lect yg mengajar subject introduction to islamic law..lect yg sangat sangat suka senyum n COOL...his smile will make everyone melt...aauuuwwww2~! walaupon kadang kadang saya tangkap lentok dalam kelas...walaupon kadang kadang saya dan gegirl dyra main main mata dalam kelas...walaupon kadang kadang saya dan timah main cubit cubit dalam kelas...walaupon kadang kadang gegirl dyra sebok ambik gamba dalam kelas...ustaz tetap SEJUK =D... trimas jugak sebab sudi melayan saya dan gegirl dyra yang asek lepak law dept untuk wat consultation...ngeh3~


bro.m~ gambar curik jugak...lalalllala~

lastly untuk lect saya yg superb cute...bro m...lect subject general principles of law 1...sangat sempoi...sangat pemurah dengan markah...waahh! hahaha... the best moment mase buat case briefing..memang havoc habes...oh ye...mase bro m ngaja xleh gerak banyak banyak eh...xboleh main main mata ngan gegirl dyra dah...nanti kena jawab soalan...masa awal awal sem tiap kali bro m masuk kelas mesti saya kena soal..memang tak paham =.='

saya syg sangat kawan kawan saya...korang denga la ni...AK SAYANG GILER DEKAT KORANG!
may b sebab kite dah sekelas untuk 3 sem...lama tu,,,setaun lebey...g sana sini sume sekali...kalo sorang tak dtg sume pakat busy body....

gegirl dyra, bob0t hanis, tg.timah, tg.yanto, en0l, jihah, tg.fifah, tg.yana, fana, abe una, g0nox, mila, trah, fifi, yuyu, effa, aiman, boboy nazrin, wan, syah, shafan, keyrol, tg.palem, and faliq....


wif timah~ wah budak ini sangat bijak!







sem depan kite dah pecah pecah...ade yang jadual clash...ade yang tanak kelas ari isnin...masalah itu dan masalah ini...tapi ak harap korang xlupa yang kita penah kawan...kalo jumpe tegor tegor k...xtegor ak CEKIK korang!

pape pon ntuk ahli ahli kabilah 310, let's rock n roll bebeh....gempak habes next sem...sume killer subject kot...nah amek kau!

No comments: